Alle sprechen von ihnen.
Wir lassen sie für Sie sprechen:
Influencer-Marketing

Which channel is the right one?
A rule of thumb:
Most influencers use multiple channels in parallel.
There they place their respective messages. Experience has shown that Instagram and YouTube are the best platforms for influencer marketing so far.

SEO & Visibility

Content Production

Branding Boost

Account Management
For successful influencer marketing, you need to win brand or product advocates who are experts in certain subject areas. In this way influencers influence the evaluation and assessment of your products, services, your brands, your company.
What can AR City Media do for you here?
Social media is our terrain. We are at home on Facebook, Instagram, YouTube and so. Therefore we can advise you where, how and with whom you could best do influencer marketing. And you don’t have to worry: the risk is minimal. Of course, we extensively test all the measures we propose to you. That’s the nice thing about social media (where influencer marketing takes place): You can measure and quickly evaluate all data – and thus the benefits of your marketing measures.
More about other current topics …
Ethno-Marketing, AI und neue Trends in 2025
In einer zunehmend globalisierten Welt spielt Ethno-Marketing eine entscheidende Rolle, um diverse Zielgruppen gezielt anzusprechen. Deutschland ist mit seiner multikulturellen Gesellschaft ein Vorreiter in diesem Bereich, und digitale Marketingstrategien entwickeln sich stetig weiter, um die Vielfalt der Verbraucher zu erreichen. Im Jahr 2025 stehen Marken, die auf Ethno-Marketing setzen, vor neuen Herausforderungen und Chancen.
Eine Webseite, die das Branding stärkt! B-Plus
Eine Webseite, die das Branding stärkt Die Website von B+ musste die Marke in jeder Hinsicht reflektieren – von der Farbgebung über die Bildsprache bis hin zur Benutzerführung. Ein einheitliches Branding schafft Vertrauen und Wiedererkennung, und das war von zentraler...
Eurogida Expandiert
Eurogida und AR City Media pflegen seit langen Jahren eine sehr erfolgreiche Partnerschaft. Wir freuen uns, die größte türkische Supermarktkette in Berlin mit vielen Kommunikationslösungen begleiten zu dürfen. Eurogida expandiert – und wir finden immer wieder neue Tools, mit denen wir die Marke unterstützen. Jüngstes Beispiel: das gut 1-minütige Animationsvideo, das auf Social Media, auf YouTube und auf der Website Eurogida als „One-Stop-Shop” neu positioniert.